tisdag 29 december 2009

Snart 2010


Snart har ett år gått sen sist. En kul grej är att bläddra tillbaka på sin egen blogg och se en tillbaka blick ,vilka olika "faser" och färger man har varit inne i under året som gått (ni vet ju hur jag är ). Minns i somras när jag och Prillan varit på SPITI , jag var helt såld på deras färger. Men sedan sakta återvänder jag till det svart och vita (en liten touch av lila finns kvar) .
I dagarna ska äldsta sonen och jag tapetsera en fondvägg hemma hos honom ,
(ska "blogga " den sedan om den fastnar på väggen och om bildöverföringsprogrammet vill komma igång. Tapeten är ursnygg.
Men ett riktigt GOTT NYTT ÅR ska ni ha så hörs vi 2010. Många kramar Bitte

3 kommentarer:

Casa Loda sa...

Gott nytt år önskar jag dig också!
Annika

Minna-Enttirinteen Elämää sa...

En tiedä ymmärrätkö suomea kuinka hyvin, mutta minun ruotsi tosi huono, Gott Nytt År !

claudia sa...

Happy New Year 2010 from Tenerife!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails