lördag 19 september 2009

Lite hemma bilder

Nu har jag kommit en bit på väg i sovrummet. Det blev lila ,vitt,och silver till slut.
Blev fullständigt kär i det lila tyget som har små paletter som skimrar lite i silver. Tog mig t o m tid att sy en lampskärm i samma tyg.
Andra väggen i sovrummet. Här ser ni en skymt av min älsklings ryakudde. (och en påbörjad tavla, vi får se vad det blir av den) Sänggaveln är en skumgummi madrass som passar mig perfekt . Jag har en extra madrass för övernattande och det bästa av allt jag kan byta tyg och färg när jag vill .
Lampan är ett fynd från Myrorna för 50 kr. Känner mig rätt så nöjd med färgvalet .

Ha en bra helg Kram Bitte

7 kommentarer:

Casa Loda sa...

Vilket fint sovrum! Gillar den lila färgen! Ska bli spännande att se fortsättningen på tavlan.
Ha en bra helg!
Annika

Therese sa...

Så lekkert det ble, og for et fint lys. Lilla er en skikkelig fin og lun høstfarge. Den har jeg falt for i år også ;)

Fortsatt god lørdag...

Karin Krut sa...

Sovrummet ser kanon ut!! Lila är så himla fint :D Vilken bra ide med madrassen... Väldigt klurigt ;)
Ha en skön vecka
Kram Karin

StrandviksVillan sa...

Ja, du kanske vet att jag ÄLSKAR lila! Vi har tvärtom i vårt sovrum, lila väggar och vita textilier, så mysigt nu när kvällarna blir mörkare.

Vi har en extra madrass bakom dagbädden i allrummet, den funkar bra som ryggstöd.

Anonym sa...

Meen ååh..ja den färgen har jag på kuddar...så läcker..nu fick ja ännu mer inspiration! TAck för tipset med madrassen..har ingen gavel..så det ska jag testa! :-) http://moniqas.wordpress.com

Anonym sa...

Gud vad fint det blev med ALLT
tänk vad lite färg kan göra, stilrent och läckert.....


TÄNK VAD EN LITEN MÄNNISKA KAN GNOOO
OCH ÅSTADKOMMA själv är jag ständigt för lat och BARA tänker göra. Men man blir ju ständigt inspirerad av Dig och Din fina blogg.
Kram Prillan

IKT i min vardag sa...

Ser mysigt ut, den lila färgen gör det ombonat :)

Kram Linda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails