måndag 20 oktober 2008

Önskelista från Fröken Olsen .dk

Så snygga saker och då bl a Tina K saker förstårs har jag hittat i en Dansk webbshop som heter Fröken Olsen . dk.
Vore det inte underbart att få förvara sina bestick så här fint.



















Så snygga saker värmeljus på små fat , Tina K`s (vet att det är risk för tjatighet ) härliga poslin.
Det är blandningen av det lite orientaliska och det lantliga svart och vita som charmerar mig.
Nåja tycker ni om det så gör ni , jag gör det i alla fall (som ni märker) Kramisar /Bitte

10 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

SUPERFINT...alltihop!

: )

KRAM, Jenny

<3

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Ååhh vad fina saker du visar!
Kopparna är fantastiska!!
/Jeanette

StrandviksVillan sa...

Iiiiih - samma önskelista för mig! JA TACK snälla tomten *hihi*

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hej!

Gillar din svart-vita blogg mycket:)

Kram

På andra sidan väggen sa...

Du har något att hämta på min sida ;)

Kram,
Ann

alicelilly sa...

Vilken underbar blogg du har!!! Gillar allt...
Ha en bra dag!

Kram Katta

Fridashus sa...

Jeg liker bloggen din veldig godt!!Du har mange fine bilder!

God helg!

Lina ♥ C´est la vie sa...

Hej vad himla kul du fann min sida och butik eftersom jag har tinekhome. :)
Kan ta hem på beställning om det är npgot du vill ha. Du letar stor orientalisk lanterna skrev du. Jag har Tine K´s stora i rostigt, kika in den på webben i min butik. Den är nog 40 cm hög eller nåt, kan kolla exakt om du vill och fota mer om det behövs. SÅ snygg!!!

Alexandra sa...

Är så snyggt med svart och vitt! Har det i vardagsrummet. Men dina bilder är så granna så!
Kramz

Margareta sa...

Bestickkorgen. Ljuvlig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails