söndag 28 september 2008

Lite bilder på Stockholmsfynd och loppisfynd

Idag tänkte jag visa vad jag shoppade i Stockholm och
lite andra loppisfynd. Så här ser vårt sovrum ut (just nu).
Härlig fotogen lampa hittade jag i Stockholm
(99 kr är väl som hittat)

Liten bricka köpt sedan tidigare
Men väl så fräsig tycker jag.


Fynd från Myrorna 20 kr.



Två krukor jag shoppade och två speglar jag hittade i grovsoprummet förra året.




Mönstret på krukorna var jag kär i redan innan






Hade nämligen sett en byrå i en av stadens blomsteraffärer som var aningen för dyr att köpa men mönstret fick jag ju. Jaha nu har ni sett lite vad som shoppades i Huvudstaden . Hoppas ni har en bra helg för det har jag . Kram på er /Bitte














1 kommentar:

StrandviksVillan sa...

Men du - vilka fina saker du shoppat *vill oxå ha*. Supersnygga krukor och härligt tjusigt sovrum. Hihi, kul att du skrev "just nu", för så är det ju med oss inredningstokiga, alltid förändringar med jämna mellanrum :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails