tisdag 15 juli 2008

Semesterhälsning

Sitter här vid köksbordet på landet och sommarbloggar lite , livet är härligt och går mestadels ut på att
1) Kolla vädret (varför stämmer det ALDRIG .Kollar Tv4 och aftonbladets väder och aldrig är det lika) Då blir frågan blir det grill eller regn.
2) Att sätta sig i baden baden på morgonen med fåglarna kvittrande och solen skinande med en kaffekopp i handen, och fråga sig vad vill jag göra idag. Mestadels blir svaret Äh jag bestämmer mig när solen går i moln.

Ja det är väl det som är semester eller hur? Kram på er så länge Bitte

4 kommentarer:

Piffa och Puffa sa...

Nej men vad lustigt. Idag har jag gjort en skylt där det står Home sweet home och nu ikväll hittar jag din blogg som heter lika. Gå gärna in och kika på min skylt.
Kram Anette

Änglahem sa...

Hej Raring,

Yes, nu är jag tillbaks!! och det är såååå skoj...fast lite slitigt*hrmmm*, en anings mycket att läsa igen bara....hinner inte till lika många som jag vill....helst skulle ju alla ha varit besökta igår!!!*fniss*...men vi har semester vi med...så det blir när det blir.

Såg ditt hushållspapper ifrån Key West?!!?!! Vad häftigt!!!....det använder du väl inte i onödan nu...enbart till prydnad!!!*tihi*...hade det fått vara hos mig...prydnad alltså.

Varför är det alltid så att man tror att man ska hinna så mycket på semestern?! Precis som om dygnet hade fler timmar de veckorna!*hrmf* borde det ju igentligen vara! MEN man ska ju faktiskt känna att det är semester också, inte slita ihjäl sig, eller?

Ha en fortsatt härlig semester i torpet!! som för övrigt ser så himla mysigt ut!!!

Kramar, Ulrika

StrandviksVillan sa...

Låter helt underbart... önskar jag får nån sådan dag också.
Köket är så mysigt, fin tallrikshylla.
Ha det fortsatt skönt nu! ~Anki~

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hihi ja du den skylten föll jag direkt för =)
Låter skönt med semester, själv så jobbar jag hela sommaren, men har ju några dagars ledighet ibland.

Ha en skön helg!

Kramar från Benita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails