måndag 24 mars 2008

Photoshop

I helgen har vi haft mycket skojigt. Vi har haft litet kalas av någon anledning ( av den anledningen fick jag en JÄTTEFIN digitalkamera), så nu ska ni få se på bilder ni aldrig skådat (hoppas jag , håller just på att läsa instruktionsboken ) När jag har läst instruktionsboken ska ni få se de andra presenterna jag fick av någon anledning. Åh jättefina !!! Så har jag gått på kurs i photoshopskolan (hos sonen ) som lärt mig hur man gör ramar och annat kul. Så jag hittade två bilder på Haga hem med underbara korgar som jag tränade på, det är kul.
Hoppas ni har haft en trevlig helg. Kram på er Bitte


8 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Tack!! Den nya lilla sidan är bara små tassande steg utanför den dolda sidan..ut i "verkligheten"...hi hi....

Snygga bilder!!! Grattis till dig och nya kameran! Kul!

Kramis!

Jenny Oak Fae sa...

Grattis, roligt med ny kamera :)

Kram, Jenny

<3

Randi sa...

GRATTIS GRATTIS!
Och till nya kameran.
Kram Randi

Anonym sa...

Grattis i efterskott!!
Vi ses väl på jobbet i veckan-
Kram Maria

Jenny Oak Fae sa...

Vad kul att du också gillar Lane Moje, och nej jag är inte från Balkan, så jag vet ju inte vad han sjunger, men vackert är det :)

Kram, Jenny

<3

DRÖMHUSET sa...

GRATTIS till dig och din nya kamera!!! Härligt med en bra kamera som fixar fina bilder!
Önskar dig en härlig vecka!Här snöar det för FULLT och jag vill bara ha våååår!!!
Kram Sofie

Änglahem sa...

Jättefina bilder du fått till Bitte!! Då kan du väl hålla kurs för en total data novis här sedan!!!*LER och lägger huvudet på sned*.

Ska bli skoj att se vad du fick mer!!

Ha det gott vännen!
Kramar/Ulrika

Millas hem sa...

Hej!
Jag tycker om korgar, men vem hade inte gjort det när man ser dina fina bilder. Himla duktigt :)
Din son har gjort ett bra jobb!
Och Du förstås!!
Ha en trevlig
helg! Kram Camilla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails